Saturday, May 26, 2012

Kain Viscose Lah Pulak

Sana sini jualan murah kain. Berlumba lumba. Jakel bagi 70% diskaun, Gulati's bagi lagi kencang 80%.
Tapi tak tahulah hat harga berapa.Kalau sepasang RM400. Lepas diskaun masih ratusan juga kot.
Saya tak pergi dua kedai tu, bukan standard saya. Saya tetap ke kedai Ah Man. Dah memang berbelas tahun ambik kat situ. Dulu2 masa kain ela tak bersepah sana sini, memang syok buat sales kat tempat kerja. Nak nak dekat raya. Memang berbaloi baloi.  


Semalam cari kain sebab makcik sulaman dah tak nak ambil kalau lewat takut tak sempat raya. Jadi gigih memotong kain walaupun jam dah dekat 2 pagi. Ada kain ela extra beli. Standard lah ke kedai ni nak beli 3 jadi 6 pasang. Rambang mata. Siapa nak bagi tau ekk. Cara menghantar tu no problem




viscose, bidang 60inci, panjang 3.6 meter.   RM55 tak termasuk poslaju  SOLD


















Kain jojet: 4 meter, RM 40,  tak termasuk poslaju








Kain jojet: 4 meter, RM40, tak termasuk poslaju




4 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,
salam kenei dan balas ziarah. Tima kasih singgah blog teman.

Pe kabor?

Ohhh pandai memotong dan menjahit baju ke?
Akak beli kain pun tak tau, apa lagi memotong dan menjahit. Kalau raya main beli jer!

zany said...

walaikumsalam kak

bolehlah setakat jahit baju sendiri kak, jimat dah kat situ. upah jahitkan lebih mahal drp harga kain.

zany said...
This comment has been removed by the author.
Nor Shamsiah Binti Ramli said...
This comment has been removed by the author.