Friday, August 12, 2011

Indah Khabar Dari Rupa

Tak pernah saya ke Matta Fair.
Tadi kira first time.
Seawal jam 9 dah ramai beratur
Pergi pun sebab terpaksa
Nak cari tambang balik
;
Tak tahu apa yang murah
Nampak macam takde apa pun yang murah
Apatah lagi untuk tiket balik
Langsung takde diskaun
Yang ada diskaun tiket keluar dari KL
itu pun seciput je diskaun
ambik syarat je tu
;
matta fair ni pada pandangan saya
hanya menghebahkan benda yang tak seberapa
malaslah nak layan lagi
sambil mengingatkan diri sendiri
dunia ni dusta semata-mata
hahahahaha
 ;
kecewa lah tu.
 ;
Ini je yang menarik dan ramai ambik gambar
promotion negara Indon
bibik ni tetiba jadi tumpuan

No comments: